DUBBELBLÄK

Bläk. Skulle bara "vila" lite vid 7-tiden men somnade naturligtvis och vaknade upp för en stund sedan med huvudvärk och den obehagliga vetskapen om att det är massor som ska hinnas med innan jag får gå och lägga mig på riktigt. Dessutom missade jag säsongspremiären av CSI (Las Vegas är den bästa!). Dubbelbläk.

Nu ska det iaf ätas pastasallad med lufttorkad skinka, pestomarinad och fetaost (nej, inte hemmagjord) och sedan ska jag sätta ihop kalendariet som ska lämnas till tidningen imorgon. Och skicka iväg CV + några rader till en trevlig kille med ett IT-företag som mailade mig idag för att han sett mitt info på någon av alla de miljoner CV-sajter jag finns på. Och svara på andra mail. Och kanske söka jobb på DELL (om jag orkar). Sedan får jag sova.

Vid närmare eftertanke ska jag dansa runt i en ring lite också.. allrakäraste K kommer på onsdag eller torsdag. Och det är ju bara härligast av allt.

Kommentarer
Postat av: modeamatören

Jag gillar din nya design.

Postat av: Ellinor

Modeamatören: Tack tack!

2006-08-15 @ 01:06:09
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se