EN REGNIG DAG I NOVEMBER.. FÖRLÅT, AUGUSTI!

Idag är en grå-grå dag.. spöregnar ute och ingenting är roligt :( Inte blev det bättre av att jag dessutom fick avslag på jobbet jag sökt hos Designers Remix. Tackade dessutom nej till restaurangen ikväll = förlorar några hundra som jag hade behövt, men så som det känns idag hade nog inga gäster blivit glada över att ha mig som servitris (undrar förresten varför han frågade mig alls, de har vanligtvis stängt på måndagar - måste ha varit någon beställning). Så nu ska jag nog gå och dra något gammalt över mig..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad tråkigt att du inte fick jobbet =( Och så regnar det också...då kan man verkligen deppa ner sig totalt.

Postat av: Ellinor

Frida: Inte ens en intervju.. snyft! Ja, hösten har en förmåga att föra med sig deppigt humör också :(

2006-08-22 @ 00:08:30
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se