HUVUDET PÅ SPIKEN

Har länge tyckt att det är så himla konstigt att inte jag får upp en massa roliga googlingar som leder till min blogg med räknaren (Statcounter) som alla andra! Igår slog det mig. Det är ju för att jag enbart lagt in koden på startsidan/index och inte på arkiv- och kategorisidorna som de besöken inte registrerats (vilket också är anledningen till att min statistik enligt räknaren och den enligt Webblogg har skiljt sig så markant åt). Nu är det i alla fall gjort och vips så ser jag bl a hur många utländska besökare jag faktiskt har (som naturligtvis fattar noll av vad jag skriver här). En övervägande majoritet har hittat hit genom att googla den här bilden (sen att jag inte begriper hur de trots det kommit hit med tanke på att jag bara länkat till den är en annan sak..). Hon är poppis, Nicole..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se