INKOMPETENTA NELLY.SE - DEL III

Tror ni förresten inte att den förbaskade Nelly-klänningen (läs del I och II om den) anlände hem i brevlådan idag! Kunde naturligtvis inte låta bli att prova den trots att jag lackade ur rätt rejält och modellen var jättefin men inte färgen (riktigt tomteröd) - så även om jag inte hade ångrat köpet skulle jag alltså inte ha behållt den. Ska returnera den imorgon men skickade ett mycket vasst mail till kundservice under rubriken "Klagomål" (då kanske de åtminstone läser det) och undrade vad de hade tänkt göra åt att jag, tack vare deras inkompetens och nonchalans mot kunder, får punga ut med 29:-(expeditionsavgift) + 25:- (faktureringsavgift) + 15:- (retur) = 69:- helt i onödan. Ska bli intressant att se om de återkommer till mig i den frågan. Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se