KVÄLLSPRAT

Kvällssnack med darling K.. jag gråtmild och aningen kinkig ( K: "Önskar jag fick ligga och krama på dig just nu" - Jag: "Men varför är du inte här och gör det då?!"). Han lyckades i alla fall med konststycket att lugna ner mig en smula med syftning på det förestående söka jobb / leta bostad / bli av med lägenhets-kaoset. Eftersom jag är en rastlös själ som vill att allt ska ske med en gång, eller helst ännu snabbare, var jag lite inne på idén att bara sticka ner - bättre söka jobb på plats liksom - men han tyckte jag skulle ta det lugnt och scanna av marknaden lite mer först.. en sak i taget. Han har rätt.

Nästa vecka kommer han i alla fall hit.. Inte en sekund för tidigt. Längtar.

Kommentarer
Postat av: M

Grymt snygg header! Vad är det för jobb du söker/vill ha i Köpenhamn?

Postat av: Ellinor

M: Men jag kan inte få det att funka! Fattar inte varför "strecken" runt om texten försvinner och den rosa rutan åker ner.. Ang. jobb så söker jag typ kontors- eller butiksjobb.

2006-08-11 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se