LAURA MERCIER

Efter att Hannah talat sig varm för hudvård från Laura Mercier - plus att jag velat testa det ett tag - så budade jag hem ett prov på 15 ml av Moisturizer Cream with spf 15 för ca 115:- (på eBay alltså). Har en liten aversion mot att köpa fullstorlekar av något innan jag provat det - handlar ju ändå om en inte så liten slant. Ska bli kul att se huruvida den passar mig eller ej, just nu är jag lite less på min Dermalogica Active Moist (som dessutom är rätt odryg).
Laura Mercier fuktkräm

Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Är inne på samma spår. Dermalogicas Active moist gjorde inte någon under för mig och dessutom är den inte fuktande nog.

Postat av: MakeUpYourMind

P.S tala om vad du tycker om krämen när du har provat den.

2006-08-25 @ 08:08:26
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Ellinor

MakeUpYourMind: Det är samma sak för mig.. eller, först funkade den rätt bra men eftersom jag nu varken känner mig återfuktad eller matt (tar inte bort oljigheten) efter att ha använt den så letar jag efter en ersättare. Men det kommer helt klart en recension senare!

2006-08-25 @ 14:26:50
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se