LITE "SUUUK"..

Trodde jag gått runt och haft halsbränna i 2 dagar men jag måste ju visst vara lite bakom flötet som inte känner skillnad.. det var tyvärr en riktig förkylning. Ont i halsen, hosta och så har jag legat och sovit hela dagen - från 11 på förmiddagen till alldeles nyss! Galet. Det beror väl iofs lite på att jag vänt på dygnet totalt med. Pre-mensvärk har jag med :/ Nu ska jag i alla fall gå ner och köpa nachosbollar för att trösta mig och ikväll blir det "The Aviator" på dvd och väldigt mycket lugn och ro.

Uppdaterat: Det blev glass med lemoncurd och maränger istället. Och en chokladkaka med digestive. Hey, det är fredag och jag är sjuk..

Kommentarer
Postat av: Förkylning

Prova kamomill te mot förkylningen. Billigt, går att köpa överallt och effektivt mot förkylning. Numera finns vetenskapliga studier på effekten mot förkylning så det är inte bara gammal tradition:
Hälsoblad: Kamomill

I den här artikeln finns ännu fler tips på hur man slår tillbaka mot förkylningen:
Motverka förkylning kraftfullt

2006-08-13 @ 19:28:59
URL: http://www.nyfikenvital.org/?q=node/31
Postat av: Ellinor

Förkylning: Fast kamomillte är ju så himla äckligt..! Men jag dricker massa te, det gör jag! Tack för artikeltipset i a f , massa matnyttigt!

2006-08-14 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se