LYXHOTELL, JA TACK!

Någon gång i livet tänker jag åka till Tokyo och då jag gör det skulle jag ge mycket - i den rätta bemärkelsen! - för att få bo på Park Hyatt. Ni vet, hotellet där Scarlett och Bill huserar under större delen av Lost in Translation.

Det är inga småslantar det handlar om, det absolut billigaste alternativet för en natt jag kunde hitta går på ca 3000 SEK och man kan få betala upp till 10 000 om man väljer att lyxa till det lite. På det tillkommer sedan skatter av olika slag samt 10% obligatorisk serviceavgift. Men fick jag bo där skulle jag nog inte vilja lämna hotellet..! Pool, fitness center, spa, bibliotek, fyra restauranger, två barer, en delikatessbutik, ett bageri.. - för att inte tala om själva rummens utrustning (24-timmars "concierge" och roomservice, cd- och dvd-spelare m m). Kanske ett ställe att fira en ev. bröllopsnatt? (Inte för att that will ever happen för just mig) Jaja, man kan få sukta lite i alla fall..

Park Hyatt 5Park Hyatt 4Park Hyatt 3Park Hyatt 2Park Hyatt 1

Kommentarer
Postat av: Bo

Visst blir man sugen på att åka dit efter att man sett filmen.

2006-08-12 @ 12:02:26
Postat av: Ellinor

Bo: Extremt :)

2006-08-12 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se