PRATA NU-NU-NU!!! - UPPDATERAD

Nu är jag sådär kollrig och fixerad igen och måste prata med dansken nu-nu-nu! Ni kan ju läsa (långt ner) i kommentarerna här så får ni en liten susning om vad jag vill diskutera. Och nej, som vanligt svarar han inte i mobilen. Det där om att jag var less på just det har uppenbarligen inte tagit skruv! Nåja, känner i alla fall inte för att sura över det just nu. Däremot ska jag försöka ta det lugnt och börja så smått på lite jobb jag måste ta tag i istället. Men det är himla svårt, jag kan helt enkelt inte koncentrera mig på annat då jag har en sak i skallen som måste ut. Dålig simultanförmåga?

Uppdaterad: Ja, jag pratade med honom. Fast inte om det där - han satt i bilen på väg till Köpenhamn så det kändes inte som den bästa tajmingen. Däremot talade vi om en annan sak som jag funderar på (mer om det vid ett senare tillfälle).. ville ha råd - eller nej, jag ville ha "någon som höll med mig" som han så fint påpekade. Och det gjorde inte han riktigt. Så jag blev lite småsur och tyckte inte han var på min sida (inte för att det finns någon motståndarsida).. och sedan då han ville ha en puss och höra att jag saknade honom så vägrade jag. Mycket moget. Nu ska jag nog gå och skicka ett förlåt-sms. Kanske.  

Kommentarer
Postat av: M

citat "Jag vill alltid vara med dig sa jag till honom i bilen igår på väg hem. Och det menar jag verkligen" (slut på citat)

jag har setat och funderat på vad han svara. för, eftersom du inte skrev något, antar jag tysnad. eller?

vilken respekt visar han dig om han upprepar samma fel om och om igen. byt taktik. de första femtioelva verkar ju inte funger, right?

//Hård, men inte elak.

2006-08-23 @ 23:17:29
Postat av: Ellinor

M: Nej, han svarade ju samma sak.. att han ville vara med mig också alltså. Kanske borde skrivit det. Nu ikväll så hade han varit på rep.-/kundmiddag då jag ringde, han ringde tillbaka till mig i bilen på väg därifrån. Men visst - nu ursäktar jag honom igen.. Om jag bara visste vilken taktik jag skulle byta till. Om man säger så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se