SAKER MAN SKJUTER UPP

Naturligtvis var den här dagen tvungen att kajka upp sig också. Somnade 5.30 imorse men hade trots det satt alarmet på tre timmar senare eftersom jag skulle iväg till tidningen - kollat mejlen och lämnat mina grejor. När vaknade jag...? Jo, inte senare än 12.30 = för sent för att sticka och fixa grejorna så jag fick istället mejla iväg mitt hemifrån och för hundratusende gången be om ursäkt för att jag inte kom då jag sa att jag skulle göra det. Fattar inte varför de inte bara kunde ha ringt då de märkte att jag inte dök upp på förmiddagen.. förut brukade de ringa stup i kvarten och vara på mig om allt möjligt (mest för att kolla hur det var - vilket ju var sött egentligen). Usch, får helt ont i magen då jag vet att folk blir irri på mig för att jag inte dyker upp då jag säger att jag ska det utan skjuter upp det till döddagar.. Fast jag vet egentligen varför jag gör det då det gäller just tidningen. Det är nämligen så himla påfrestande att gå dit och behöva svara på en massa frågor om vad jag gör, hur jag mår.. och samtidigt vara sådär höhöhö som man ibland måste vara med medelålders gubbar. Tjenaläget liksom. I don't like it.

>>
Lindisen har i alla fall en bra dag. Och det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Lindisen

Tack gumman! Och JA, det är det! :D:D

Postat av: Ellinor

Lindisen: Hoppas ALLA dina/era dagar tillsammans blir bra framöver :)

2006-08-23 @ 01:29:21
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se