TAVLOR SOM HETER DUGA!

De här tavlorna från Nic Norman är verkligen helt fantastiska! Brian Gainey gör dem av bladguld på handmålade canvasdukar och det finns 14 olika designer och 10 färger att välja mellan. Priserna börjar på $60 för de allra minsta och slutar på omkring $600. Dessutom skeppar de till Sverige för inte så mycket pengar alls ($17.95 - $25.95 beroende på hur mycket man beställer för). På det får man ju lägga till tull och moms förstås. Jag vill ha!!! Fast ska man vara helt ärlig borde väl det där inte vara så svårt att göra själv? Med lite mindre proffsiga mönster förstås..

Här kan se hur fint tavlorna kan göra sig hemma på väggen.
Tavlor Nic Norman

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj snygga! De där vill jag gärna ha på min vägg!

Postat av: Ellinor

Frida: Visst var de! Fast jag tänker nog faktiskt åtminstone FÖRSÖKA knåpa ihop mina egna om ett tag..

2006-08-02 @ 03:16:29
Postat av: Lena

Men du gums, om du har en bra skrivare så kan du faktiskt göra mönster i Photoshop, finns ett färdigt som bland annat innehåller det jag har i bloggdesignen nu. Finns andra fina oxå och så kan du printa och overheada eller nåt.
Hojta ifall du vill ha länken.

2006-08-06 @ 00:35:16
URL: http://www.koala.nu/blahblah
Postat av: Ellinor

Lena: Tyvärr har jag varken skrivare eller Photoshop men jag hojtar då jag skaffat det.. :) Tack för tipset iaf!

2006-08-10 @ 00:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se