A SMALL STEP FOR MANKIND - A BIG STEP FOR SWEDEN

SpaceAllt ståhej runt Fuglesang & co är ju the big thing just nu. Själv har jag lite svårt att engagera mig. Fattar att det är häftigt att han är förste svensk i rymden och allt det där.. men nej, det berör mig inte.

Pappa verkar dock lite exhalterad för då jag pratade med honom för en stund sedan om julklappsönskningar så vill han gärna ha "en bok om rymden". Precis som en liten pojke, hahaha!

Förresten - Daniel - så påstod de att de frågat dig vad jag önskar mig och du sagt att du inte visste. Vad är det för något, mailade ju önskelista till dig just för att du skulle dela med dig till dem. Så gör det, är du snäll! Ska handla klart och skicka paketet någon gång i veckan och jag talar om för dig sedan vad jag köpt så att vi inte köper lika.

Kommentarer
Postat av: Danne

Det var ju innan jag fick den av dig!! Har inte pratat med dem förrän nu och nu ska jag maila över den... Inga tomma anklagelser tack;)

2006-12-11 @ 23:24:18
Postat av: Ellinor

Danne: Pappa får det alltid att låta som om ni pratade för 5 minuter sedan så det var nog därför..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se