FÖREDETTINGEN STRIKES AGAIN [REMAKE]

På den här platsen hade jag i ett par dagar en skojig liten historia nedplitad. Den var skriven med tillstånd av Föredettingen som den handlade om. Tyvärr tyckte sagda föredetting då han väl läste inlägget att det "kändes för nära" och han nojjade över att vänner till hans sambo (som historian också innefattade) skulle läsa min blogg, känna igen honom och att därmed vårt gemensamma förflutna kunde komma att avslöjas. Plus vänsterprasslet han hade efter mig. Även om jag tycker att det är något irrationellt så förstår jag hans oro och därför är inlägget nu borta.






Här var'e tomt!





 

Kommentarer
Postat av: A:

Jodå, den var skriven med mitt tillstånd. Men jag ångrade mig vid närmare eftertanke.

Tack Ellinor!

2006-12-18 @ 10:25:05
Postat av: Ellinor

A: Ingen orsak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se