FUCKING XMAS

Preliminära julplaner är julaftonskväll med dansken och juldagen hos mormor och morfar i Ystad. Det senare om jag får då - de hade visst planerat att fråga om jag ville komma dit på julafton.. Tyvärr är dansken inte speciellt traditionsbunden av sig. Föreslog att han skulle laga dansk julmat - något han inte lät sådär alldeles exhalterad över med kommentaren "Den är för fet". Det är väl typ anka, kål och sådant tror jag.. Jag är heller inte världens bästa matmor så det får nog i så fall bli ett mini-julbord med det som inte är svårt att laga. Eller dyrt. Varför ska julen nödvändigtvis äga rum då det är som tommast i plånboken...?!
Fucking Xmas

Kommentarer
Postat av: Emm

Uuuhu ja...I år skulle jag gärna ställa in julen...! Har noll inspiration.

Hejje försten...:)

Postat av: Ellinor

Emm: Man BEHÖVER ju inte fira så "juligt" - eller alls för den delen. Det blir vad man gör det till. Fast visst känns det lite som ett måste att fira jul.. Jag vill gärna fira lite men "hela paketet" är inte nödvändigt - inte minst eftersom det inte blir med familjen som vanligt. Oh well. Hoppas det blir det till bästa för dig i alla fall :)

2006-12-06 @ 16:01:59
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Emm

Jag brukar vanligtvis vara en julig av mig...! Men inte nu... Men, men...Får se hur det blir.
Hoppas det blir det bästaste för dig också...! ;)

2006-12-06 @ 16:11:21
URL: http://em-ems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se