IBLAND VILL MAN BARA HÖRA NÅGOT SIMPELT

Rekordhelg. I lördags sa dansken Jag älskar dig hela två gånger! Alltså, det var inte första gången (efter 1 år och 7 månader!) om nu någon trodde det men hittills har det varit i situationer då jag antingen sagt det först eller då jag beklagat mig över att han varit dålig på att uttrycka sina känslor verbalt ordentligt. Han erkänner själv att han inte är så bra på att komma ihåg att säga sådana saker men säger samtidigt att det egentligen är det han menar då han ger mig komplimanger vilket han gör ideligen. "Jag älskar dig" låter dessutom så simpelt, det är ingen tyngd i det och känns så lättvindigt att vräka ur sig titt som tätt. Enligt honom då alltså. Men nu sa han det hursomhelst två gånger samma dag.. en gång mellan Magasin och bilen då han drabbades av nån slags ömhetsattack - fysisk och verbal - och en gång viskandes i mitt öra i sängen. Och jag vill inte heller höra / säga det hela tiden om det inte betyder något just då. Och nu kändes det som om det gjorde det. Kärlek indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se