MY PRECIOUS ONES

Emil, Max och Alex

Idag fick jag julkort från en av aupair-familjerna i Zürich (den jag tyckte bäst om kan tilläggas). Från vänster till höger : Emil, Max och Alex (ursäkta dålig bild, är bara avfotad). Får hemskt dåligt samvete över att jag är så fruktansvärt dålig på att höra av mig.. de använder sig fortfarande av adressen till folkhögskolan jag började på efter tiden hos dem 2000/01 och de i sin tur har eftersänt kortet (i flera år nu) till min bror som skickat det till mig. Inser också i förskräckelse hur fort tiden går.. minstingen Alex tog jag alltså hand om från det att han var 4 månader och i april nästa år fyller han 7 år. Galet. Men de är sig lika.. Måste köpa nyårskort imorgon och skicka ner tror jag helt bestämt!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilka sötisar!

2006-12-29 @ 08:44:06
Postat av: Ellinor

Katarina: Det är de! Fast rätt jobbiga var de ibland med.. inte minst äldsta grabben.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se