SCARY..

Dagshoroskop (Vågen) - onsdag den 6 december

Det händer en hel del nytt inom hemmets fyra väggar, och det är möjligt att du får fler besök än du räknat med. Idag kan någon komma med idéer till aktiviteter av det festligare slaget.
__________________________________

Hoppsan, jag som precis läste ett mail med en förfrågan om att hänga på till Tivolis julmarknad imorgon med några andra svenskor. Och på fredag kväll ska jag ut och ta ett glas tillsammans med en annan ny bekantskap.. Det rör på sig! Resterande delen av eftermiddagen hade jag dessutom tänkt att fixa och dona lite i lägenheten, det har varit stiltje på den fronten i någon dag. Men vem som hade tänkt sig att förära mig med ett besök - det vette Gudarna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se