SMALL WORLD

Eftersom det regnade (regnar!) och blåste halv storm ute - seriöst, ska det vara såhär varje dag hela vintern? - så blev det ingen julmarknad utan fika på bästaste WannaB istället. Ikväll var de dock inte så bäst alls, dålig service, men det berodde på att det var massor med folk. Hur som helst var det ju inte alls något att vara lite nervig över för tjejerna var ju såklart jättetrevliga! En av dem, Therese, råkade dessutom vara hon jag redan hade bokat upp fredagskvällen med - världen är liten..! Eller rättare sagt - SASS är litet. Det är i alla fall trevligt att ha börjat lära känna lite folk som dessutom kan svara på många av de frågor man har eftersom de varit här längre än vad jag har (Isabel längst - sedan mars). Nu vet jag att jag inte ska tjuvåka på S-tåget även om det är frestande (man stämplar klippkortet själv - snart ska jag köpa månadskort), det kommer tydligen nämligen väldigt ofta kontrollanter.. Man lär sig något nytt varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se