TANDPROBLEMET ÅTERVÄNDER..

För övrigt så har jag inte drabbats av flunsan än i samband med flytten som jag ju befarade. Däremot så spökar min förbannade visdomstand igen! Eller rättare sagt tandköttet i fickan vid visdomstanden. Hade några penicillinpiller kvar sedan förra vändan så jag kör på dem trots att jag ju vet att man inte ska börja på en kur man inte kan fullfölja eftersom bakterierna då kan bli resistenta mot penicillinet. Dansken propsade på att jag skulle gå till tandläkaren och fixa ett nytt recept så jag ska försöka snoka rätt på någon mottagning dit jag kan gå trots att det kommer dröja innan sjukförsäkringen kommer. Är fast i ett ingenmansland nu kan man säga om jag skulle bli sjuk. Ska även se om jag har kvar det gamla receptet någonstans så får jag väl ta tåget till Malmö och hämta ut det (om det nu kunde expedieras två gånger). Men hur lätt blir det att hitta i alla flyttkartonger..? Ja, är det inte det första så är det det andra..

Kommentarer
Postat av: Martina

jag har samma problem med vidomstanden, käkar penicillin just nu. att en sån liten sak kan ställa till med så mycket problem!

Postat av: Ellinor

Martina: Usch, ja! Borde verkligen dra ut eländet :(

2006-12-04 @ 12:17:20
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se