TJEJEN MED TEFLONMINNE

Har äntligen varit iväg på Posten och gjort mig av med alla julklappar som ska till Sverige (utom mormor & morfars då). Inte fullt så pricey som jag hade räknat med blev det heller, 218:- för ett stort paket till Eskilstuna - inte så tungt, typ 3 kg så det var väl därför - samt ett något mindre vadderat kuvert till Stockholm. Plus att jag postade julkorten. Så det känns skönt, hoppas nu bara att allt kommer fram tills om en vecka. På tal om Posten så är det en befrielse att vara i ett land där man fortfarande kan göra "allt" där; hämta och lämna paket, betala räkningar, köpa frimärken.. Det underlättar.

Förstår att alla är jättenyfikna på hur det gick med
jakten på vetekudden/-värmaren. Faktum är att då jag talade med Daniel för att be honom köpa en så undrade han klentroget om jag glömt att han faktiskt gav farfar en sådan förra året! Svar: ja. Övervägde ett ögonblick att köpa dunsockor istället men eftersom jag åtminstone minns att han fick ett par tofflor av mig i fjol och han redan får mössa + vantar + ullsockor  (samt termosmuggen jag nämnt) i år så kändes en flaska whiskey som ett bättre förslag. Så det fick det bli - Daniel får agera ombud såklart. Synd att de inte får personalrabatt på Systemet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se