ÄNTLIGEN...!

Ja, han behagade äntligen höra av sig! Ringde för ett par timmar sedan, hemkommen till sin syster i Köpenhamn eftersom han hastigt och lustigt pipit iväg till jäkla Hamburg över helgen för att träffa en potentiell partner (ja, till företaget alltså - vi är inga swingers *s*). Mobilen hade han inte fått med sig i villervallan påstod han.. det låter så osannolikt att det nog faktiskt är sant (han har två, en för jobbet och en privat som jag använder) eftersom han inte verkar ha förstått att de är till för att man ska kunna bli nådd. Han har den ständigt på ljudlös om han alls har den med sig och kollar den inte alltför ofta.. gör mig galen! Det är nog den enda roten till irritation i vårt förhållande faktiskt, känner mig nonchalerad då han inte verkar tycka det är viktigt att jag ska kunna nå honom. Nu har jag i alla fall "hotat" med att om han inte skärper sig finns det risk för att jag tröttnar på att höra av mig och han har lovat bättring. Vi får väl se hur det blir med den saken.. Hur som helst var det skönt att höra hans röst, saknar..! Distansförhållanden är inte the shit.


Kommentarer
Postat av: Hedgehog-Sara

skönt - men jag fattar din irritation på mobilgrejen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se