BLOGGMOBBARE, BEWARE!

Sara på Hedgehog och Lipgloss Bitch manifesterar båda mot den allt mer utbredda bloggmobbningen på ett väldigt bra sätt så naturligtvis hänger jag på! Som de också skriver är det naturligtvis skillnad på att ha en avvikande åsikt (konstruktiv kritik) och att bara vara elak och gå till personangrepp (allt som oftast under aliaset "anonym".. som om någon skulle vara anonym på nätet) och det är det senare som är så onödigt och det som måste kvävas i sin linda. Själv har jag varit relativt förskonad från påhopp bortsett från några enstaka töntiga kommentarer som jag valt att oftast ignorera men då jag läser de kränkande ord som så många andra får ta emot blir jag bara ledsen. Det kallas för vuxenmobbning och det är inte mindre allvarligt för att det inte sker ansikte mot ansikte. Skärpning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se