BRYT

Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan. Han har en annan.

[Nej, inte Klaus]

Rättare sagt, han har en annan förutom sin sambo. En jävla 22-åring. Jag mår illa. Och jag klarar inte av det. Står inte ut med tanken på att han är kär i någon annan. Och inte i mig. Han är mitt livs förbannade jävla kärlek för helvete. Orkar inte längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har?

2006-02-27 @ 19:50:45
Postat av: Ellinor

A.. Det står om honom i dejting-arkivet.

2006-02-27 @ 19:54:12
Postat av: Louise

Hm.. hur bra är hans förhållande med sambon undrar man ju..

Postat av: Agneta

Kram.

2006-02-27 @ 21:29:11
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Maria

Åh fy :(
Känner igen mig. Inte i sak, men i känslan av att min stora kärlek inte är kär i mig. Typ.
Kram!

2006-02-27 @ 22:30:04
Postat av: Åsa på Åsen

Säger som Maria: Åh fy! Smärtsamt. Skickar över en kram.

2006-02-27 @ 22:43:06
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Anna

Men.. Klaus är väl ditt livs kärlek? Kramar

2006-02-27 @ 23:19:03
Postat av: hotspot

Men Klaus då...

2006-02-28 @ 07:39:57
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Louise: Rätt kasst.. :/

Agneta: Tack!

Maria: Det är den värsta känslan man kan ha.. känns det som nu i alla fall :(

Åsa: Tack, det var snällt!

Anna: Antar att jag får svara nej på den frågan.. fast jag ÄR kär i honom.

Hotspot: Klaus & jag är fortfarande ett thing, jag har inte haft en relation med Anders samtidigt.. han har liksom bara funnits där i tankarna på sidan om.

2006-02-28 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se