GIRLTALK

Girltalk med söta C på nattkvisten. Hennes liv (som nästan varit ett större mess än mitt) håller äntligen på att ordna upp sig och hon var glad och förväntansfull eftersom hon kommit in på en utbildning som är första steget till att bli snickare (!). Happy for you, snäckan! Dessvärre är utbildningen i Skövde - där jag också bodde i 2 ½ år - så det innebär ju att hon flyttar för något år.. trist! Hur som helst är det alltid skönt att prata med henne eftersom hon förstår precis hur jag känner då det gäller det mesta. Needless to say - samtalsämnet från min sida var rätt koncentrerat till Anders. Fortfarande ledsen och sårad.. bävar för att gå och lägga mig eftersom jag ligger och funderar så mycket på alltsammans. Igår somnade jag först vid halv 4 av ren utmattning men tårarna är inte slut.. Borde kanske bara ta tjuren vid hornen.


Kommentarer
Postat av: modeamatören

Ingen är värd DINA tårar och den som är det skulle aldrig se till att du föll tårar. Glöm det inte!

Postat av: Ellinor

Modeamatören: Ett väldigt bra talesätt det där.. och jag har fällt många tårar över honom så det säger ju en hel del!

2006-03-01 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se