IBLAND ÄR DET BRA

Artar sig till att bli en riktigt bra fredag såhär långt! Började dagen med lite mys tillsammans med Klaus varefter han gjorde sina goda äggmackor till oss till frukost - I love! Nu är jag på jobbet sedan ett par timmar och har redan fått uppskattande mail ang en artikel jag skrev till senaste numret + fått veta av redaktionschefen att flera av mina artiklar (om skolan, ungdomar etc) finns med i kommunens bildspel för framtidens Väsby. Och om 1 1/2 timme slutar jag för dagen.. ska hem och kolla in inspelade avsnitt av Desperate Housewives och Prison Break innan det blir myskväll med K. Idag känns det bra..!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Se där!
En positiv avslutning på veckan med andra ord.
Trevlig helg!

Postat av: Anna

Vad hääärligt! Trevlig helg söt! :)

2006-02-10 @ 14:59:13
Postat av: lill-elin

låter härligt! själv ska man jobba ikväll och imorn:( men lite mys ska väl hinnas med.en underbar helg önskar jag dig.

2006-02-10 @ 15:02:08
Postat av: Ellinor

Sandra & Anna: Det var det! Och hoppas ni med hade en trevlig helg :)

Lill-Elin: Surt, helger borde man bara få vila.. men jag vet hur det är. Hoppas det inte blev all work and no play i alla fall!

2006-02-13 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se