NO FINFREDAG

Idag var det ruskigt segt att gå upp.. känner mig som en klubbad säl! Gårdagen var riktigt hektisk med först tidningsjobb då jag både lyckades få klart tre artiklar + färdigställa uppdateringen av vårt adressregister (om jag aldrig ser ett Excel-blad mer så är jag glad!) som tog en evig tid. Sedan raka vägen in till restaurangen där det var sjukt mycket gäster och fullt upp ända fram till jag stack vid halv 12 - mat lyckades jag inte få i mig förrän vid 10tiden. Nu sitter jag i princip "av" mina timmar här på tidningen fram till lunch eftersom jag är klar med alla grejor och inte orkar börja på något nytt (deadline idag). Skönt att vara ledig på fredagseftermiddagarna numera (eller ledig och ledig, ska ju söka jobb) för då hinner jag med en liten tupplur innan det bär av till restaurangen igen ikväll.

Med anledning av att jag i princip gick direkt upp ur sängen och åkte hit la jag inte ner mycket tid på finfredag..

- Stellajeansen..
- .. nedstoppade i svarta mockastövletter
- Svart omlottop..
- .. och gul finstickad cardigan över det!
- Vita pärlor i öronen som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se