Teaser tweezer

Tweezer
Akut behov av ny pincett just nu känner jag.. inte enbart för att min röda från Vitry för närvarande verkar ha gått upp i rök (Saida - hjälp!) så jag är förvisad till en gammal och sned, den förra verkar dessutom ha gjort sitt då den är klart mycket slöare än då jag först köpte den (begeistrad över den faktiskt fick tag i de allra minsta små stråna). Visst kan man väl lämna in den för slipning men för en 99-kronors pincett känns det inte riktigt värt det. Då drömmer jag hellre om den här från Laura Mercier. 240:- för en liten pincett är inte helt klockrent men då känns det å andra sidan som en bra investering. Kanske borde leta efter den på nätet istället, ska jag gå förbi Cow och köpa den slutar det garanterat med att jag kommer hem med en massa som inte alls var meningen.. farligt farligt!

Kommentarer
Postat av: Misspink

Min pincett kommer från make up store. Kostade nog 89 kr och den är helt otroligt bra! Tar jättetunna och "stubbkorta" hårstrån. Me like!

Postat av: modeamatören

Misspink: Tack för tipset, ska gå och spana in den och eventuellt köpa pincetten :)

2006-02-24 @ 11:03:00
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Misspink: Bra tips, tack!

2006-02-25 @ 11:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se