DJÄVUL I PRADA-FILM

Djävulen bär Prada utläst.. suckelisuck.. (rekommenderas starkt) men är det någonting jag längtar efter nu är det tills filmen med samma namn har premiär!

Anne Hathaway har rollen som Andrea (ni vet, hon från En prinsessas dagbok-filmerna) och det tror jag var ett rätt bra casting-val. Meryl Streep spelar the devil herself och det blir nog faktiskt också rätt perfekt. Men what's up med att både Alex och Christian fattas på rollistan? Förmodligen är det de som går under namnen Nate + "blank" (spelas av Simon Baker) men jag begriper mig inte på det där med att ändra namnen på rollkaraktärer ibland då man gör film av böcker. Vad fyller det för funktion liksom, varför inte bara ha kvar de ursprungliga namnen?! Jaja, filmen är i alla fall färdiggjord så nu återstår det att se då den kommer.. gissar på sent i år eller någon gång i början av nästa för Sveriges del.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, jag som inte ens hunnit läsa boken ännu!! Får väl ta tag i den, den står ju bara i hyllan och samlar damm i nuläget...

Postat av: Ellinor

Ida: Det tycker jag absolut du ska göra! Sätt tänderna i direkt bara :)

2006-01-15 @ 01:50:35
Postat av: Ida

Haha, ja, vad som helst för att slippa läsa färdigt Gregorius! Den är så trååååkig!!

2006-01-15 @ 10:35:57
URL: http://minlillablogg.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Ida: Titeln klingar bekant men inget jag har läst - då vet man vad man ska hålla sig borta från då!

2006-01-17 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se