LAREDOUTE-SPANING

LaRedoute-bibeln trillade ju ner i brevlådan för några dagar sedan.. och summa sumarum så är jag besviken. Inte alls lika mycket snajsigt som förra säsongen, det enda jag spanade in var ett par jackor och bastoppar. Bland skorna däremot så fanns det en hel del som inte alls var så tokigt! Några av mina favoriter:

Sko4 
Gaspard Yurkievich, 1 289:-                         
Sko1 
Trend-a-porter, 369:-
Sko2     
Côté femme, 829:-                                            
Sko3                          
Mellow yellow, 549:-

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag hittade däremot en massa jag vill ha från katalogen och precis som du skriver hade de ett gäng snygga skor. De undre ballerinaskorna är så fina och jag är lite sugen, men det känns lite tidigt att beställa dem ännu. Jag försöker att hålla mig undan från beställning så mycket det går :)

Postat av: eline

Jag blev faktiskt också lätt förvånad över utbudet, jag brukar bli glatt överraskad men tji fick jag!

2006-01-15 @ 02:23:43
URL: http://hundraochendag.blogspot.com
Postat av: sara

ja, guldballerinorna är underbara - sen tyckte jag att det fanns många fina pyjamaser!

2006-01-15 @ 07:48:29
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: fruit

Dom första gröna var ju supersnygga, typiskt nog dyrast också!! Men när jag klickar på länken ser det inte ut som samma skor, då är dom inte alls lika snygga.

2006-01-15 @ 09:25:02
URL: http://fruitocktail.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Agneta: De undre ballerinorna var faktiskt mina favoriter också, älskar guld (som Mamselamsen!). Men gör som du.. en beställning får dröja lite.

Eline: Lite trist var det allt!

Sara: Det har jag inte kollat in, kanske för att jag inte använder pyjamas :)

Fruitcoctail: Oops, råkade lägga in fel länk till skorna.. nu är det rätt!

2006-01-15 @ 12:45:36
Postat av: Anna

De översta var riktigt riktigt snygga. Dags att börja spara..

2006-01-15 @ 13:13:30
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Anna: Japp :)

2006-01-17 @ 10:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se