SOME SHOES

Boots från Have2have
Pumps från Have2Have
Hämtade ut beställning från Have2Have idag. Varmfodrade nedvikbara boots vilket jag verkligen var i behov av (håller på att frysa tårna av mig!), tyvärr lite stora eftersom det var 38 men får investera i en varm sula. Plus söta små pumps med rosett och hög klack (tycker jag!) på 9 cm. Har redan vinglat omkring en stund härhemma men jag har ju några månader på mig att träna om man säger så.. hemskt fina i alla fall och ett fynd för 398:- (bootsen kostade en hundring mindre på rean). Hade aldrig beställt från Have2Have förut men det funkade bra, betalade med kort och frakten var gratis om man beställde över 500:-. Tog ca 1 v. Sedan levererar dem med Schenkers (?) och inte via Posten vilket är bra för mig som endast behöver traska ner den lilla biten till macken och hämta och inte åka ända upp till kiosken som är mitt närmaste utlämningsställe. Men det är väl bara jag som är glad för det..


Bilder från Have2Have

Kommentarer
Postat av: anna

åh nu blir jag lite avundsjuk! Jag vill också ha pumpsen :)

Postat av: Ellinor

Anna: Bar'å'köp! Om du kan gå på sådana höga klackar det vill säga, jag tycker det är lite svårt..

2006-01-13 @ 16:05:23
Postat av: anna

ellinor: jo jag funderar på att köpa dom, jag gillar höga klackar, så det är inga problem :)

2006-01-13 @ 16:21:41
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: sara

skitsnygga stövlar!!!!!!!

2006-01-13 @ 17:11:11
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Anna: Dåså, då tycker jag du ska slå till!

Sara: Tackar. Köpte de ju dock mest av praktiska skäl för en gångs skull.. :)

2006-01-14 @ 13:26:38
Postat av: Lindisen

Underbara pumps! Lovelovelove! Skönt att veta att det gick bra att beställa från Have2Have, jag har varit inne och trånat ett antal gånger! Nu kanske jag gör slag i saken! :)

2006-01-14 @ 14:00:17
URL: http://lindisen.com
Postat av: Ellinor

Lindisen. Visst är de too die for! Det gick helt utan missöden att beställa från Have2Have så jag tycker absolut inte du ska tveka!

2006-01-15 @ 01:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se