STOREBROR SER DIG

Ikväll börjar åter Big Brother på kanal 5. Även i år är det en samproduktion med norsk TV (yes, I love norrmän!) med Hannah Rosander som ny svensk programledare och Brita Møystad Engseth kvar för Norges räkning. Det verkar som om kanal 5 suktar duktig efter rubriker av typen "CHOCK - sex i TV!" (som vanligt..) för i år har man enligt uppgift endast tagit in singlar (nu har jag bara kollat svenskarna) i huset.. allt för att få till lite gupp under täcket! Och av hemsidan att döma har det inte börjat alldeles oskyldigt.. Eftersom jag följt alla säsonger hittills utom den första (men då tittade jag å andra sidan på schweizisk BB) är det väl rätt troligt att jag fastnar i år igen men vi får se ikväll efter ankomsten.. Kl 21 på femman!


Kommentarer
Postat av: hotspot

Fy farao, det är få saker jag verkligen innerligt avskyr, Big Brother är en av de få sakerna. Naiva och trötta människor som låter sig utnyttjas - nej sånt kan jag bara inte se!

Postat av: Ellinor

Hotspot: Tror att det är gamen i mig som inte kan låta bli att frossa i pinsamheterna.. människors behov av att se att det finns andra som är/har det värre! Åtminstone är det den ursäkten jag tar till istället för att erkänna att jag tycker det är underhållande.. :)

2006-01-29 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se