STÖRSTA MÖJLIGA TYSTNAD

För 47 minuter sedan (41 beroende på om man tittar på datorklockan eller mobilen) kom jag till jobbet, kokade lite te och åt medhavd smörgås till frukost. Ingen var då här vilket var lite märkligt eftersom redaktionschefen är en morgonpigg typ som har för vana att sitta här redan vid halv 9-tiden. Nu då klockan snart är 10 har fortfarande ingen kommit, inte heller ansvarig utgivare/ägaren som jag vet har Rotarymöte på måndagar men ändå brukar ta sig hit till 9. Är det någon helgdag idag jag inte känner till? Är det kollektiv sovmorgon som ingen informerat mig om? Väntar väl vidare jag då..

Uppdatering:
Redaktionschefen var ledig till onsdag (vilket ingen kände till) och den andre killen raglade in vid halv 11-tiden, fortfarande lätt utmattad efter nyårseskapaderna av allt att döma..

Kommentarer
Postat av: sara

oj... jobbigt - fy vad tjabbigt om ingen sagt att det är sovmorron - då har du en till godo =)

hoppas de dyker upp...

Postat av: Ellinor

Sara: Tveksamt.. vi tog sovmorgon till 10 varenda dag förra veckan så det kan jag nog inte yrka på :) Jag hoppas INTE de dyker upp, då kan ju jag sitta och göra roliga saker istället för att jobba ;)

2006-01-02 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se