GE MIG EN STICKAD KLÄNNING!

Stickad klänning



Min högsta önskan i klädväg till hösten är en mörkröd stickad klänning! Ungefär som den där på bilden (från
COMPTOIR DES COTONNIERS/La Redoute) fast i en mustig röd färg då eftersom jag är lite less på att allt som oftast springa runt i typ vitt, beige eller svart.

Tyvärr har alla stickade klänningar jag hittat hittills varit i just svart eller grått - färgen jag inte riktigt kan förmå mig att ta till mig ännu - vilket är synd! Duktig är jag i alla fall som bestämt mig för att skjuta upp La Redoute-beställningen eftersom jag inte riktigt kan hitta något som skriker Köp mig ! Förutom kanske faktiskt den där --->
klänningen då. Trots att det isf får bli i svart...











Kommentarer
Postat av: Lena

Eller, men det här är bara en tanke, så struntar du i att köpa nån klänning tills du hittar den du verkligen vill ha? :-p

Postat av: Ellinor

Lena: Ja, det kommer jag göra också.. fast jag vill ha den där klänningen med. Faktiskt :) Men röd klänning är prio no 1!

2006-07-27 @ 15:53:04
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se