MALLIS - DET NYA ST TROPEZ?

Well, pardon me som trodde Mallis var det svennigaste av alla svennecharterorter. Grisfester och svenskt kaffe på hotellet liksom (eller det kanske var i Sällskapsresan - på Kanarieöarna?). Men nu är ju K som sagt där och i samma länkade inlägg kom en kommentar från Herr "Otrogen är mitt andranamn" (han har tydligen förlikat sig med sitt öknamn) att han också var där. Och tror 17 inte att det var dit J (min "hotelldejt" i några månader tidiga 2005) skulle med. Kan ha misstagit mig på den punkten dock. Men då måste ju Mallis göra något rätt? Jag kanske också skulle sticka dit så kan vi ha värsta orgien. Eller bara hamna i en riktigt pinsam situation.

Kommentarer
Postat av: lolita

Haha, tror inte att mallis är det nya St tropez men det är faktiskt väldigt mysigt och huvudstaden Palma har superbra shopping att erbjuda :)

Postat av: Anonym

Lolita: Nej, det tror faktiskt inte jag heller.. :) Det gamla kanske. Ja, K säger också att där är mysigt så jag får väl svälja mina fördomar!

2006-07-31 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se