MÅSTEN

En fördel med att fortfarande vara lite jetlagad är att man åtminstone vaknar rätt tidigt (kl 5 för tydligen, jag kan ligga kvar i sängen ett tag till). Idag måste jag både till min läkare - förlänga sjukskrivning och praaaata.. har ingen lust - och AF eftersom de senare skickar jobbiga brev hem till mig stup i ett. Börjar närma mig den där tidspunkten då jag faktiskt måste börja ta tag i mitt liv.. och det ska göras ordentligt så fort jag tar mig i kragen (ni som tittar in in ofta vet vad jag pratar om). Det kommer mer om det snart, alla planer finns redan i bakhuvudet och hela proceduren ska bara sättas i gång - vilket råkar vara det svåra trots att det verkligen är det här jag vill. Bryta upp alltså. Det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se