MORGONSTUND HAR GULD..

Fatta att jag är uppe kl 5 (f-e-m) på morgonen! Och inte ens uppe som i har-inte-gått-och-lagt mig än utan som i jag-har-sovit-åtta-timmar-iaf! Okej, visserligen med hjälp av min bästa vän för närvarande (Imovan) men man kan ju inte begära allt. Och med lite tur är jag så trött ikväll att jag klarar av att gå och lägga mig utan pillren och då är det ju en bit på väg.. plus att det är utmärkt att sova tidigt ur "inför-Beijing-synvinkel"!

Men nu ska jag äta färdigt min frukost (Earl Grey och osötat lantbröd med leverpastej) och sedan sätta mig och skriva på något vars deadline nog är rätt överstigen vid det här laget. Godmorgon, people!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Imovan åt jag också ett tag tills jag tröttnade på den äckliga pulversmaken jag fick i munnen dygnet runt och bytte. Men jag lyckades inte sova så länge som du när jag åt dom.

Postat av: Ellinor

Lilith: Pulversmak...?! Jag känner inte ett dugg av smaken, vare sig då jag tar dem eller senare. De är all good.. det är insomningen jag har problem med och eftersom Imovanen tar hand om det så sover jag som en stock sedan :)

2006-07-03 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se