RESESUG

Visby
Fick plötsligt ett starkt sug efter att sticka till Gotland och typ cykla/bila runt en helg (OBS! Inte just precis nu då alla Stureplanskids befinner sig där). Har inte varit där sedan en skolresa i sjunde klass då mina starkaste minnen är att klassens ligist hånglade upp mig mot hissen på färjan samt att jag förlorade i klädpoker och var tvungen att strippa av mig nästan helt (de andra fuskade, jag lovar!). Fina minnen, eh.

Hur som helst vore det himla trevligt att sticka dit med K men dels behöver jag spara $ nu och dels är han lite busy framöver.. (ska köra MC i Alperna en vecka tillsammans med en kompis, sedan göra något under några dagar tillsammans med dottern och efter det är det väl slut på hans semester) så det lär nog inte bli av. Men det hade varit nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se