SJUKLING

In i det sista höll jag tummarna för att smärtan i halsen trots allt bara var en släng av lite halsbränna (som jag drabbats av alldeles för ofta på sistone) men nej då.. det här tycks utveckla sig till en fullfjädrad sommarförkylning. Toppen. Det är åtminstone mulet idag så man behöver inte ha alltför dåligt samvete över att man är inne och ugglar. Kanske skulle ta och packa upp...?

Förresten så tycker jag det är konstigt att min besöksstatistik på
Webblogg och den på Statcounter skiljer sig så markant åt. Enligt de förra har mitt besöksantal under vistelsen i Beijing legat nästan konstant runt 500-600 per dag (vilket jag har i vanliga fall med om jag inte uppdaterar galet mycket) medan statistiken enligt de senare är något lägre om man säger så. Hmm, vem har friserat sanningen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se