SJUTTON OCKSÅ

Jodå. Traskade runt i mina nya sandaler en stund här hemma igår och märkte direkt att jag visst får skavsår av de bakre remmarna på ena foten (vänster är något större än höger). Hur ska det då bli då fötterna sväller i värmen - nej, det går inte! Som tur är har vi Ecco i mitt lilla förortscentrum så jag ska ila dit idag på förmiddagen och hålla tummarna för att de har kvar skorna i en större storlek. Förhoppningsvis slipper jag åka in till stan och - än värre - leta nya skor. Suck.

UPDATE: Visst hade de sandalerna men inte i den storlek jag ville ha. Eftersom jag inte orkade åka in till stan så lämnade jag tillbaka dem istället och köpte ett par andra Ecco-skor.. mycket bekvämare om än inte lika "snygga". Dessutom var de på rea, 40% så jag "tjänade" 150:- istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se