BUSY BEE

Är fruktansvärt trött överlag just nu.  Veeeet att jag "missköter" bloggen men är helstressad över det faktum att det bär av till Kina nästa söndag och jag har massor kvar att stå i på den fronten samt ett gäng andra saker som ska hinnas med innan dess. Dessutom har jag ju restaurangen (trodde jag skulle få gå efter Brasilien-matchen igår men nej då, jag blev kvar under Frankrike-Spanien också - totalt 8.5 h!). Och imorgon ska jag klippa mig. Och på tisdag fyller pappa år (51). Och.. ja, jag blir ungefär dubbelt så stressad som alla andra för sådana här saker. Gissar jag.

Dock kan jag komma med ett litet tips om en grymt bra film jag såg igår efter jobbet. Att se den ensam i en mörk lägenhet mitt i natten var kanske att utmana ödet lite (det är en thriller.. läskig sådan) så njut gärna av den tillsammans med någon annan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns den att hyra, eller hoppa den in i din dator?

2006-06-28 @ 14:46:17
Postat av: Ellinor

?: Här hoppas ingenting. Jag hyrde den på Boxman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se