EN LISTA VAR LÄNGE SEDAN..

Någon kommenterade för ett tag sedan att jag borde låta bli att fylla i sådana där "evighetslistor" man hittar lite varstans för att det är så tråkigt att läsa. Insåg att jag faktiskt höll med och har hållt mig från dem sedan dess men ikväll känner jag för att vara lite tråkig! Sett bl a hos Emmutten.

DAGENS:

Klädsel:
Highwaterbyxor i beige/senap, rostfärgad top med band i midjan, guldisar, långt halsband i trä och guld, solglasögon. (Mamma kommenterade att jag är den bästa hon känner på att kombinera färger och tyckte att jag borde bli färgkonsult - själv känner jag snarare att jag kanske är lite feg i mina kombinationer ibland, det blir gärna säkra kort)
Frisyr: Nyklippt - utåtfönade toppar och inte plattångat, hur ovanligt är inte det?!
Låt: Jag är lite kär i de flesta med BWO just nu
Tv: Det enda jag sett är en snutt av "Panic Room" fast strax är det SatC!
Vill ha: Fina smycken från KAOS, övre Drottninggatan. Köpte dock inget idag..
Tråkigaste: Skallebanken!
Roligaste: Att mina fina skor anlände och satt helt perfekt!

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng:
Förutom jag själv - K naturligtvis!
Såg dig gråta: Också K.
Fick dig att gråta: Alltså, indirekt var det väl K fast det var ingen allvarlig orsak.
Fick dig att börja skratta: Jag vet inte...?
Du gick på bio med: Jag börjar se ett mönster här.. K!
Du gick på stan med: Behöver du fråga?
Skickade ett e-mail till dig: Förutom massa reklammail - Annika Blixt på Svensk-kinesiska.
Skickade ett sms till dig: Andrea
Skickade ett Lunarinlägg till dig: Har min gamla Lunar kvar men det var länge sedan jag var aktiv där.

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "Jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: ?!! Fast faktum var att då vår gamla katt Stava levde så hoppade hon på mig en gång, klöstes och var helt galen!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Det vet jag inte

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Åland i 5 minuter räknas väl inte?
Island: Nej
USA: Ja
Tyskland: Ja
Frankrike: Ja
Spanien: Ja
Italien: Ja
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Österrike: Ja
Schweiz: Ja
Thailand: Nej
Storbritannien: Ja
Brasilien: Nej
Belgien: På Bryssels flygplats?

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för? Spindlar. Att fatta felaktiga impulsiva beslut.
Var vill du gifta dig? Jag klarar mig utan en ring på fingret
Vem hatar du verkligen? Ingen. Däremot tycker jag rätt illa om en person.
Varit kär? Det är klart
Kör du bil? Nej. Fast körkort har jag ju.
Har du ett jobb? Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? Inte för jämnan, men visst
Är du ett hälsofreak? Det skulle jag nog inte kalla mig..
Är du ensam nu? Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Det vet jag inte

Orkar inte mer.. det här var verkligen inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se