ENGLAND VS SVERIGE 100-0!

Jag är antagligen den enda i hela landet som håller tummarna för att Sverige förlorar mot England med buller och bång ikväll och att Trinidad-Tobago krossar Paraguay med massor av mål (men minst 2-0) för då slipper jag jobba åttondel på lördag då K är här. Men naturligtvis kommer det inte bli som jag vill. Tror på oavgjort i båda matcherna men det är lite osäkert.

En sak som är säker är i alla fall att jag kommer få jobba häcken av mig ikväll på restaurangen. Lisa (18-åringen) kommer inte och alltså blir det bara jag och Carlos som får sköta hela matsalen. Det kommer bli helt galet, I tell you!

Tack för kommentarer! Får svara på de inatt/imorgon för nu är det dags att göra sig i ordning och sticka om ett par timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se