FOR YOUR EYE

F.Y.. eye!

Visst, min ögonmakeupprimer från Lumene har fyllt sin funktion alldeles utmärkt men den har börjat bli lite rinnig och därför passade jag på att buda hem en ny favorit (?) inatt. Såhär står det om F.Y.. eye! från Benefit:

"Make all that primping count with the staying power of f.y...eye, the ultimate eye shadow base. No more creasy eye shadows. No more eye shadows that start off here and end up there. This melon-colored cream may be as soft as velvet, but it’s hard on makeup meltdown."

Betalade bara 103:- inklusive frakt från UK. Omdöme kommer så småningom.

Kommentarer
Postat av: sandra

var beställde du benefit ifrån i UK? har inte hittat nån sida som gör det ännu, när jag letat. verkar som en jättespännande produkt! jag har köpt eyeprimer från MUS och den är oerhört bra för 125 kronor.

2006-06-07 @ 13:26:45
Postat av: Ellinor

Sandra: Tyvärr ingen "riktig" sajt utan bara eBay. Ja, jag har också testat MUS eyeprimer och den är bra!

Postat av: sandra

tack så mycket ändå! e-bay är något jag måste lära mig hitta på för att kunna fynda ännu mer!

2006-06-07 @ 16:44:06
Postat av: Ellinor

Sandra: Ja, där kan man verkligen hitta massor så det rekommenderar jag absolut!

2006-06-08 @ 02:04:43
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se