FYLLETANT

Gör mitt bästa för att varva ner och sluta tänka på s**ten för att kunna sova men jag är fortfarande förbannad! I korta ordalag - man är inte full på jobbet! Ständigt lite lullig, visst - det kan passera, jag har vant mig.. men man är inte så full att man raglar omkring och knappt kan prata med gästerna! Dessutom stänger man inte av ljudet på en VM-match 30 sekunder innan avblås och sätter på finsk musik istället. Jättepoppis.. och vem tror ni får skäll för det? Dessutom serverar man inte uppenbart berusade människor ännu en 6:a vodka utan då vägrar man med tanke på att det faktiskt är mot lagen. Jag kan bara säga såhär.. kom det några kontrollanter till restaurangen ikväll efter att jag hade gått så är serveringstillståndet definitivt indraget nu!

/Ellinor.. bara-anställd

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du en finsk chef, eller är det en finsk restaurang du jobbar på? (själv från Finland, så därför nyfiken..)

2006-06-10 @ 13:24:04
Postat av: Ellinor

Ida: Ägaren är finska och en kväll i veckan har de finsk mogendans.. Fast egentligen är väl restaurangen italiensk med sydamerikanska influenser, svårt att förklara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se