GLADA BOSTADSNYHETER

Sitter här mitt i natten och nästan hoppar av glädje för tipset jag fick på SSAB (Intresseföreningen Svenskar Andra Sidan Sundet). Boligportal.dk är en sida där man både kan hitta 2:a handsbostäder till uthyrning samt sätta ut sin egen annons (enligt tipsaren kostar det DKK 225 att se kontaktuppgifter + annonsera men det kan det ju definitivt vara värt för där finns massor att välja på!). Kan inte vänta tills jag får visa K och dessutom gjorde den här notisen mig ännu mer sugen på att faktiskt skrida till verket and do it! Till hösten hoppas jag. Snart kan inte ens vilda hästar stoppa mig.. och då jag bestämmer mig för någonting så blir det så..!

Kommentarer
Postat av: Maria

Såg denna och tänkte på dig:
http://www.blocket.se/vi/7876629.htm?ca=11_s

2006-06-25 @ 23:00:57
Postat av: Ellinor

Maria: Oj, tack för tipset! Tyvärr tror jag inte att en 2:a i område som är "ungefär som Stockholms Vasastan/Östermalm" vill byta mot en ynklig 1:a i de yttre förorterna. Fast det skadar ju iofs inte att fråga.. Är mer och mer inne på att det nog kommer att bli Köpenhamn direkt, Malmö börjar kännas som en omväg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se