JUST ENJOY LIFE

Tänk, negativa jag trodde att det vackra vädret skulle ha ersatts av en gråtung himmel idag (regnet igår kväll gav liksom de vibbarna) så att jag inte skulle behöva ha fullt så dåligt samvete över att jag behöver vara inne och skriva idag. Men det är ju fortfarande strålande sol så jag struntar i alla måsten och åker in för att träffa en kompis på stan istället! Tyvärr i obusade ben.. ännu en sak att sätta upp på to-do listan.

Jättelite folk på restaurangen igår (Stockholm Maraton, Smaka på Stockholm, pingstafton..) men det roligaste var det gäng japaner som inte kunde prata engelska och dessutom applåderade och skrattade så de kiknade åt de få som var uppe och dansade. De är så söta, japaner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se