MÅNDAG VAR DET JA'..

Lite lätt stressad idag eftersom jag råkade försova mig (stängde av mobilalarmet 8.30 efter fyra timmars sömn och vaknade för en halvtimme sedan istället). Har inte skrivit "sommarspecialen" - titel i stil med Semesterguide till Upplands Väsby 2006 - jag måste lämna in till tidningen* senast imorgon utan får därför lov att sitta några timmar nu innan jag ska iväg på möte vid 3-snåret. Efter det.. hem och käka fort som f*n innan det bär iväg till restaurangen, ikväll är det fotboll och band som spelar. Som sagt - är lite stressad. Nu: fiberhavregrynsgröt med linfrön och rivet äpple. Sen: full fart!

* Mot alla odds är faktiskt
den första fakturan betald nu! Undrar om det berodde på att jag sa rätt ut att jag inte tänkte lämna in artikeln till det här numret annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se