STACKARS SMÅ ÖRONEN

Alltså, jag har haft hål i öronen i åtminstone 15 år. Lider visserligen av en lätt släng av nickelallergi som mest visar sig genom att jag får röda fläckar på bröstet av vissa halsband men jag har använt mängder av oäkta örhängen utan problem. Så inhandlades ett par söta pärlor för ett par veckor sedan (inte 30:- varianten utan något dyrare i alla fall) och helt plötsligt är mina örsnibbar röda, variga och kliande. Att använda andra örhängen funkar inte heller nu. Fasen också.. hatar att vara utan örhängen..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Har du provat med örhängen i titan? Jag har hört att det ska fungera även om man inte tål nickel. Brukar finnas att köpa i piercing studios.

Postat av: Ellinor

Nettan: Det är sant, har titan i min piercing (naveln) av den orsaken. Däremot tycker jag örhängena brukar vara så fula att jag hoppat det..

2006-06-30 @ 10:01:23
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se