AGGRESSIONER

Eftersom mitt kylskåp ekade tommare än skallen hos alla svenskar som ringde och röstade på Carola (okej, förlåt.. det var lite onödigt) så fick det bli en tur till mitt skabbiga lilla förortscentrum (eller, det är inte litet - 60 butiker) för lite tråkshopping. Kom på mig själv med att ge onda ögat till större delen av de som råkade titta på mig.. är undermedvetet övertygad om att de är Carola-satanister hela bunten. Det är någonting som gör att jag inte litar på folk som ränner runt med medfarna barnvagnar, otvättat smutsblont hår med 5 cm utväxtrand, klädda i mjukisbyxor med lortiga Uggs till (jag skojar inte!). Kalla mig fördomsfull. Hm, jag kanske borde sluta reta mig så mycket på schlagerspektaklet som jag faktiskt gör - snacka om mycket väsen för ingenting!!! Nu ska jag bara tänka positiva tankar resten av dagen..

Kommentarer
Postat av: SJT

haha ;)

Postat av: lill-elin

hahaha väsby centrum i ett nötskal!
får grav ångest varje gång jag sätter min fot där

2006-03-20 @ 11:42:54
Postat av: Ellinor

SJT: :)

Lill-Elin: Eller hur! Samma här.. :/

2006-03-20 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se