BARA LITE SCHLAGERÅGREN

Det regnar. Eller snöar. Eller något mittemellan. Själv funderar jag mest över hur jag bäst ska lyckats undvika att höra vem som vann schlagern ikväll på restaurangen - pendeln + bussen hem. Då det står en tv i baren. Undrar om de kommer fråga sig vem som går och stänger av den hela tiden. Dessutom får jag lov att inte läsa kvällstidningarna på nätet då jag kommer hem. Eller läsa bloggar tills jag själv har sett programmet (inspelat på VHS) - antagligen någon gång imorgon på dagen. Det kommer aldrig att gå. Håll tummarna för mig! Well, då jag bloggar om min reflektion av schlagervinnaren typ ett dygn efter alla andra så vet ni varför jag är så efterbliven. Det var bara det.

Ps! För övrigt är jag rätt avis på
den här killen. Vilket inte alls var schlagerrelaterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se